maandag 6 april 2009

Willem op voetbalkamp.

Ja, wat voor veel gezinnen vanzelfsprekend is, gebeurt hier voor het eerst. Willem is op voetbalkamp. Niet omdat hij moet, maar omdat hij dat wou. Hij zit hier op 500 m van ons huis op het voetbalveld. Hij blijft er 's middags eten, maar om vier uur mag ik hem halen. Van maandag tot en met vrijdag van negen tot vier. Ik heb hem met een klein hartje daar gelaten. Hij vond zelf zijn draai ook niet meteen en dat maakt het niet gemakkelijker om te vertrekken. Hij zit bij een trainer die hij niet kent. En veel van zijn medespelertjes kent hij ook niet. Duimen maar dat het vandaag toch nog goed komt zodat hij morgen met plezier vertrekt. Ik heb gezegd dat ik deze middag niet ga kijken, maar ik heb er al spijt van dat ik dat gezegd heb!

Eigenlijk wou ik nu dus heel druk bezig zijn met van alles op te ruimen in huis, te strijken, te wassen. Maar ik heb de drie andere nog in huis en ze zijn aan het werken aan het terras. Dus kan ik geen was buiten hangen, niet kuisen beneden en ook niet boven want dan laat ik drie jongens beneden zonder dat iemand voor hen kijkt. Dus loop ik hier zo een beetje de muren op voor het moment. Dat we maar snel vier uur zijn!

1 opmerking:

mamavan2kapoenen zei

Obi is naar een voetbal kamp in Tervuren...zeer leuk zegt hij!
Morgen komt er ene verslagje van op ons blogje met enkele foto's!