woensdag 19 augustus 2009

Langzaam aan weer alles in zijn gewone doen.

Tja, niet dat ik het altijd even leuk vind, maar we zijn weer langzaam aan in onze gewone routine aan het rollen.
De eerste drie voetbaltrainingen heeft Willem al achter de rug. Zelfs al een eerste vriendschappelijke match.
Wout had vandaag zijn eerste volleybaltraining van het nieuwe seizoen. Hij moet bij de meisjes trainen omdat hij het anders niet gecombineerd krijgt met het turnen. Hij vond het leuk vannamiddag.
Voor het turnen hebben we al de papierwinkel gekregen, maar de trainingen beginnen pas in september.
Papa is al volop aan het trainen van begin augustus en gaat alweer twee weken werken. Met het vroeger vertrekken, later thuiskomen en een afspraak over de middag inbegrepen. De jongens zien hem dus weer veel minder. Regelingen voor Monaco zijn ze ook al weer aan het maken, dus het was geen afstel.
En Willem is deze middag naar een verjaardagsfeestje van een klasgenootje. Dus ook de school komt dichter en dichter bij. En nee, ik wil daar nog niet aan denken, want hoe druk het ook is met mijn vier jongens thuis en hoe vaak ik nu ook weer moet gaan rondrijden... ik heb ze graag rond mij. Nog een jaartje blijft mijn kleinste jongen thuis bij mij...

Geen opmerkingen: