donderdag 3 september 2009

Computer.

Tja, gisteren kreeg ik een opmerking via fb dat ik er toch wel vaak achter zat. Er achter zitten klopt eigenlijk niet. Maar ik kom wel vaak langs de computer en stop dan altijd even om te kijken of er nieuws is. De trouwfoto's van in Polen, bijvoorbeeld, krijg ik te zien via fb. En als ik wil dat Wim ze te zien krijgt, dan moet ik die van Wout en mij taggen, want hij kijkt niet rond bij anderen naar foto's. Enkele mama's zie ik niet zo vaak, maar we hebben wel kinderen die altijd samen zijn. Of het zijn gewoon leuke mama's om even mee te praten omdat je weet dat je zo ongeveer wel op dezelfde golflengte zit. Soms hoor ik ook graag eens de kant van een mama die met dezelfde vragen zit, die ook oplossingen zoekt. En als ik iets wil vernemen van Wim, dan moet ik deze dagen ook in de buurt van de computer zijn, want een mailke kan hij sturen als het hem even past en een mailke kan hij lezen als het hem even past. En het is minder duur dan eens bellen naar elkaar. En ja, je zou denken dat je na meer dan negen jaar huwelijk, na meer dan dertien jaar een koppel zijn, wel gemakkelijk eens een week zonder elkaar kan, maar niets is minder waar eigenlijk. Dus ja, ik kijk uit naar elk mailke van Wim en ben blij dat ik nog steeds eens mijn hart kan luchten via mail. De eerste schooldag, een vriendje dat in het ziekenhuis ligt na een ongeluk met zijn fiets, de eerste competitieturntraining van Wout, nieuwe schoenen voor Jelle, .... Kleine dingen, maar als ik alles maar kan vertellen als hij terug is, dan moet hij de eerste dag niet meer buiten komen. En dat kan niet, want alles blijft gewoon door gaan... Vrijdag moet er nog worden gevolleybald door twee jongens (één kleine en één grote) en geturnd. Zaterdag moet er worden gevoetbald en zondag moet de papa alweer een tornooi spelen. En hopelijk komen ze ergens daar tussen zorgen dat de opening voor de nieuwe garagepoort in orde komt zodat we deze winter geen gat meer in de gevel hebben, maar een garagepoort.

1 opmerking:

evelyne zei

Hei,

Niets van aan trekken hoor van die opmerkingen. Is gewoon leuk om op de hoogte te zijn van alle kleine en grote gebeurtenissen van je vrienden/kennissen.

Groetjes

Evelyne