woensdag 9 september 2009

Ogen.

Er zijn er die het weten, maar de laatste tijd kan ik mijn lenzen niet meer verdragen. Ik doe onmiddellijk oogontstekingen die serieus de moeite kunnen zijn. En dat is niet zo handig als je chauffeur moet zijn voor vier kinderen.
Dus loop ik nu al drie maanden rond met een bril. En dat gaat mij niet goed af. Ik heb moeite om in auto te rijden omdat ik het verleerd ben om mijn hoofd mee te draaien. Ik haat zwemmen met een bril. In de badkamer is het ook al een ramp. En dan moet de winter nog beginnen...
Maar er is dus een oplossing (al kost die veel geld, zeker nu ik net gehoord heb dat we ons dak moeten herdoen). Langs de ene kant dus een geluk dat alles vast lag voor ik hoorde van het dak of het zou er weer niet van komen. Maar je leest het goed. Alles ligt vast. Op 9 oktober word ik geopereerd aan mijn ogen en ik hoop dat het zo goed gaat als bij Wim.

4 opmerkingen:

Bart S. zei

super kben jaloers... kga het nog eens vragen binnenkort aan de oogarts... maar ik vrees ervoor... .

de Libbrechts zei

Waarom zou het niet kunnen? Je moet normaal ongeveer 30 jaar zijn, gezonde ogen hebben en al een jaar een stabiele sterkte.

k@t zei

Super... Met een laserbehandeling bedoel je dan toch?
Ik zag dat vroeger niet echt zitten maar neem het ook steeds meer in overweging. Want lenzen en ik, dat zijn er twee, da's dus niet echt een optie voor mij...

de Libbrechts zei

Ik heb 15 jaar lenzen gedragen en dat ging heel goed. Maar nu ineens niet meer.
En ja, het is een laserbehandeling. Ze noemen het een operatie, maar de dag nadien moet ik alweer in auto kunnen rijden en normaal functioneren.