woensdag 27 januari 2010

Kapper.

Ik ben naar de kapper geweest met twee van mijn jongens. De twee kleinste. Jurre wou al zo lang naar de kapper want hij vond zijn haar te lang. En van mij mocht het niet kort. Zijn haartjes zijn nu net geknipt, maar weer vind ik het niet echt geslaagd. Hij is blij. En het is niet kort. Dus ik hoop dat het heel snel weer in zijn 'bleske' zal vallen. Maar hij is nu wel zijn laatste blonde lokken (door de zon) kwijt. Tijd voor zomer dus :-).
En Jelle zijn haartjes waren nog nooit geknipt. En hij kreeg hele lange lokken terwijl andere nog erg kort waren. Nu heeft hij een relatief kort jongenskopje. Het staat hem. Maar hij is nu wel op slag geen baby meer. Ik weet het. Hij is twee. Het werd tijd dat hij ook in zijn haartjes wat ouder werd, maar toch... En ook hij is zijn allerblondste lokjes kwijt. Al is hij dus nog wel duidelijk blond :-).

Geen opmerkingen: