donderdag 4 februari 2010

Kind en Gezin.

Deze morgen met Jelle naar Kind en Gezin gemoeten. Ik heb meer tijd nodig gehad om er naar toe te rijden, Jelle uit te kleden, weer aan te kleden en terug te keren naar huis. Was niet zo leuk. En het was die dokter die nooit mee in mijn jongens mag prikken. Maar hij had geen prikje nodig. Het enige wat ik heb bijgeleerd is dat hij 13,5 kg weegt, 89 cm groot is en een hoofdomtrek heeft van 50,5 cm. Hij zit overal rond het gemiddelde, dus is hij voor mij klein en fijn :-) ; behalve met zijn hoofdomtrek, daar zit hij wat hoger, maar ook dat kon ik eigenlijk voorspellen zonder dat er echt cijfers op geplakt werden.
Bij de dokter werd een lijst afgerateld met de vraag of hij het kon en als ik ja zei, zette ze een kruisje. Hij heeft niets moeten tonen of zo. Veel heb je daar dus niet aan.
En ja, in de grote vakantie heb ik weer een afspraak. Voor de allerlaatste keer.

Geen opmerkingen: