donderdag 25 februari 2010

Zwemmen bis.

Om maar te zeggen dat het niet elke keer gaat zoals ik de vorige keer beschreef...

De jongens stonden gisteren wel druk. Ze hebben duidelijk lente en zon nodig zodat ze meer buiten kunnen ravotten. Want als ze zelfs rugbymatchkes in de keuken beginnen te organiseren....
Nu ja, ze hebben gisteren zelf hun zwemzakken klaar gemaakt en ze mee genomen tot in de kleedkamer van het zwembad. Met al het nodige er in! Drie van de vier hebben zich helemaal alleen omgekleed. Het enige waar ik wat mee moest helpen was met kleren recht draaien en mooi hangen. Verder niets.
In het zwembad zelf zijn ze heel flink geweest. Jelle heeft niet geweend, was echt in form en heeft super gespeeld. Wel met vooral mama, maar daar ben ik voor :-).
En toen ik zei dat we naar huis gingen omdat Jelle en Jurre naar bed moesten, kwam er geen protest. Van geen één van de vier.
En tegen de tijd dat Jelle en ik aangekleed waren, stonden Willem en Wout al helemaal aangekleed klaar en moest ik van Jurre alleen nog zijn kousen en schoenen helpen aan doen.
En hier thuis stond het eten gewoon klaar op tafel! Papa was thuis gekomen, had gezien wat klaar stond en had het dus maar klaar gemaakt!

Als dat geen luxe zwempartij was :-) !

Geen opmerkingen: