woensdag 10 maart 2010

De uitbekleding van de garage.

Ze zouden gisteren komen... vier uurtjes werk.
De garagepoort heeft tot gisterenavond laat open gestaan omdat het niet wou kleven. En het kleeft nog niet. De brievenbus is gewoon een verkeerd geplaatst gat in de bekleding. De eerste keer dat het regent is de hele isolatie en het houtwerk nat en dan kunnen we alleen maar hopen dat de gevolgen daarvan meevallen. Het klavier werkt nog niet, want dat konden ze niet doen omdat de poort niet dicht kon. En dan klaag ik nog niet over het feit dat ik twee keer weg ben moeten gaan van ons huis met een garagepoort die helemaal open moest blijven staan, dat ik Jelle geen seconde uit het oog mag verliezen omdat hij gewoon naar buiten kan wandelen op straat met een openstaande garagepoort.
Nooit van mijn leven steek ik nog een garagepoort. Moest ik ooit nog eens bouwen of verbouwen, dan is het met een losstaande carport.

Geen opmerkingen: