vrijdag 27 augustus 2010

Nieuwe sport.

Ik was op zoek om zelf ook eens weer iets te doen. Iets dat niet met de jongens te maken had. Volleyballen lukte niet omdat de trainingen samen vallen met de trainingen van de jongens en Wim en matchen mee gaan spelen was al helemaal geen optie omdat ons weekends zo al bomvol zitten. Ik wou in eerste instantie naailes gaan volgen, maar de dames die ook wel mee wilden, zagen dat niet goed zitten of konden zich niet vrij maken op dat moment. Tot het voorstel kwam om te gaan sporten. Ik had het al gehad over tennis, maar dat leek mij toch duur. Zeker hier in Wervik kwam dat heel duur over. Maar er werd een oplossing gevonden en dus ben ik vandaag ingeschreven in een cursus tennis. Zien wat het geeft... Nu is het maar voor een maand of drie, maar als het mee valt, weet je nooit. Ik heb nog even tijd om al aan mijn conditie te werken, want de eerste les is pas op 23 september.

1 opmerking:

claus nancy zei

ik geef naailes in menen
alle gegevens staan op mijn website
www.nancyclaus.be
gr claus nancy