zondag 19 september 2010

Een update.

Deze week was een vrij gewone week. Met sport, sport en sport. En verder blijf ik nog even bezig in het andere huis. Nog een week. En dan krijgt het een nieuwe eigenaar.
Op school was er schoolfotografie. Ze gingen voor het eerst de vier jongens samen op de foto zetten. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat. Hun relaas was zalig in ieder geval. Willem heeft zijn drie broers uit hun klassen moeten halen en moeten mee nemen naar de plaats van de foto. Hij heeft Jurre zijn 'bleske' juist moeten leggen. De foto moest opnieuw omdat Jurre niet keek, omdat Jelle zijn hand voor zijn gezicht was, omdat Wout een vreemd snoetje trok.... En tegen de tijd dat ze klaar waren, was de speeltijd al bezig, mochten ze hun koek niet meer op eten, ... Ik ben dus echt reuzebenieuwd wat er het resultaat zal zijn!
Gisteren moest Willem voetballen tegen Houthem en ze hebben 6-12 gewonnen. Willem moest in het doel staan omdat de keeper ziek was.
Erna zijn we met gewonnen tickets naar het Boudewijnpark geweest. Willem vindt dat geen leuk park, maar Jurre keek er enorm naar uit. En Jurre, Jelle en Wout hebben genoten. En uiteindelijk heeft ook Willem een goede dag gehad. De nieuwe indoor vonden ze heel leuk.
Vandaag is het sponsordag van de volleybal. Wim kreeg zijn nieuwe uitrusting en is nu bezig met een oefenwedstrijd. Ook de jeugdploegjes werden op de foto gezet en er was een reporter van de krant.
En verder strijken, strijken, strijken want tijdens de week komt het er niet van.
Nog een weekje tijd om afscheid te nemen, om plaats te maken... in het huis, in mijn hoofd en in mijn hart.

Geen opmerkingen: