zaterdag 11 september 2010

Even iets laten horen...

Het is hier druk. De sporten draaien weer op volle toeren. Het huis wordt geleegd. Mijn huis wordt vol gestapeld. De school vraagt heen en weer rijden. Na september zou het iets rustiger moeten worden, maar dan zal ik met zoveel dingen achterop geraakt zijn... Nog niet in opjagen. Een dag per keer en we zien wel waar we geraken. Alleen... de weekends zijn niet rustiger. Deze ochtend heeft Willem gevoetbald tegen Dottignies. Ze hebben 6-2 gewonnen. Papa is nu weg voor een tornooi in Zomergem. Morgenochtend wordt er gezwommen en morgennamiddag moet papa gaan opdienen met zijn ploeg op de Oogstfeesten. Eén voordeel: de jongens willen een middagje gewoon rustig thuis spelen, dus ga ik maar wat strijk proberen in te halen. Maar eerst moest ik nog mijn allereerste voetbalverslagje typen en doormailen. Wat mama's niet allemaal moeten kunnen ;-).

Geen opmerkingen: