dinsdag 12 oktober 2010

The Insiders.

Er zijn er al veel die het weten, maar ik ben dus lid van The Insiders. Als je geselecteerd wordt, dan mag je een nieuw produkt testen. Met de laatste Herta-campagne was ik niet geselecteerd, maar met de vorige campagne van Natura Verde mocht ik wel mee doen. Staaltjes uitdelen, zelf testen, mening vormen, mening doorgeven. Ik ben wel fan van het afwasmiddel en het kuisprodukt, maar niet van de wasverzachter. Soupline is wel mijn merk, maar ik hou totaal niet van de geur. Maar meningen verschillen, want ik heb al heel veel positieve reacties gehoord van de wasverzachter en veel negatieve van het afwasmiddel. Het kuisprodukt lijkt iedereen okee te vinden. En dan blijft uiteraard de hamvraag: ben je bereid om meer te betalen voor iets dat beter is voor het milieu?
Als er onder jullie zijn die of nog een mening willen doorgeven van Natura Verde of lid willen worden van Insiders (en dat via mij willen doen), dan moet je maar een seintje geven.

Geen opmerkingen: