dinsdag 14 december 2010

Philips Wake-up light.

Via Insiders mogen we dus het lichtje/wekker uittesten.

Het deel over het opstaan vind ik goed. Het licht is okee, de radio is leuk. Van de vogels werden we niet wakker. Maar zo heel speciaal in vergelijking met een gewone wekker vinden we het niet.
Maar de inslaapfunctie met zachter wordend licht en de radio die stopt met spelen na de ingestelde tijd, vind ik wel goed.
We twijfelen wel of er geen gewenning zal optreden. Als we in slaap vallen met zachter wordend licht en de radio, zullen we dan ook wakker worden van het licht en de radio op datzelfde volume?

Over het algemeen ben ik dus wel positief, maar niet euforisch. Ik had er meer van verwacht afgaande op de reclame. Maar slecht is het zeker niet.

Moesten er mensen zijn die zelf zo'n lichtje willen aankopen: ik heb bonnen om het lichtje van 129 euro (je hebt namelijk vier versies: 79, 99, 129 en 179 euro) te kopen aan 89 euro.

Geen opmerkingen: