dinsdag 28 december 2010

Voetbal.

Jurre heeft zijn eerste indoortornooien gespeeld. Zondag was het een hele dag. Ze hebben daar een keer verloren, maar bovenal veel gelijk gespeeld. Dus dat was wel meegevallen.
Gisteren dan een halve dag tornooi. Vier wedstrijdjes van dertien minuten kort na elkaar. En na het vierde matchke was Jurre doodop. Hij loopt heel veel. En dus kwam ik in de kleedkamer terecht bij een lijkbleek ventje dat moe gestreden was. Gisteren zijn ze er zelfs in geslaagd van een paar keer te winnen.
En uiteraard liep hij na afloop zo trots als een pauw rond met zijn twee welverdiende medailles!

En ja, de mama... op zich echt geen voetbalfan, maar als er één van haar jongens op het veld staat... dan kan ik mijn mond niet houden, dan wil ik weten waar hij naar toe zou moeten lopen en wat hij zou moeten doen... Laat mij nog tien jaar gaan supporteren en ik versta het spelletje helemaal.

Vandaag mag Willem op tornooi. Ik zal mijn stem alvast wat smeren...

Geen opmerkingen: