woensdag 12 januari 2011

Disneyland Parijs.































Het begon eigenlijk toen ik de feestdagen zag naderen... Ik had er geen zin in en de moed zonk me in de schoenen bij het idee alleen al. Vooral ook omdat de jongens 'gewone' feestdagen leken te verwachten. Ik ging dus op zoek naar een vakantiehuisje voor het kerstweekend of het nieuwjaarsweekend. Als we weg waren, konden het geen gewone feestdagen zijn en eigenlijk werden we nergens verwacht. Maar tijdens mijn zoektocht vond ik eigenlijk alleen maar schandalig hoge prijzen. Toen opperde ik dat we er het cadeau van de jongens van konden maken en dat we eens konden kijken voor Disneyland. Maar ook dat bleek heel duur. Meer dan 800 euro. Maar via de site van Disneyland zelf gaven ze andere voorstellen. Onder andere dus 6 en 7 januari. Voor een 280 euro. Ik wou dan kijken of we via Mieke veel meer moesten betalen en wat bleek: Jetair deed een actie waardoor we nog korting konden krijgen en dus met het reisbureau de servicekosten te betalen, was het nog goedkoper dan rechtstreeks via de site. We logeerden in een huisje van de David Crockett Range en dat is heel goed meegevallen. Ruimer dan Santa Fe, meer vrijheid, minder aan uren gebonden. Stiller ook. Dus zeker een meevaller. En van drukte viel het uiteindelijk wel mee. De vrijdag was rustiger dan de donderdag. Alleen de regen waren we liever kwijt geweest. En ja, wij hadden voor de hele dag drinken en eten mee in het park, dus we hebben geen geld meer verdaan ter plaatse. De jongens zijn weer een ervaring rijker. Jelle had nog nooit in een stapelbed geslapen, Willem en Jurre in een dubbel bed is geen goede combinatie en lang slapen zullen ons jongens waarschijnlijk nooit leren. Maar het waren twee leuke, drukke en vermoeiende dagen. Voor herhaling vatbaar. Over een jaar of twee.

Geen opmerkingen: