woensdag 2 februari 2011

En u? At u ze ook?

Elk jaar vraagt oma hier of we pannenkoeken gegeten hebben. En eigenlijk heb ik er mij nog nooit aan gehouden. Want pannenkoeken, die worden hier eigenlijk heel vaak gegeten. Behalve de laatste tijd. Experimenten met cake, taart, wafels, ... Verjaardagen met verzoekjes van traktaties... En dus al een hele tijd geen pannenkoeken gegeten. En toen zag ik ineens weer overal reclame voor de traditie van de pannenkoeken op lichtmis. Bovendien is het woensdag en heb ik dus even tijd tussen vier en zes (lees tussen de eerste sporttrainingen en de laatste). En dus hebben we pannenkoeken gegeten. Wat ik zelf vooral onthou van lichtmis is dat we op die dag geen les hadden in Leuven omdat de proffen belangrijkere dingen te doen hadden die dag ;-).

Geen opmerkingen: