donderdag 3 maart 2011

Die eerste zonnige woensdagnamiddag...

Het heeft ons deugd gedaan. Dank zij een tweetal mensen die hun tuin opruimden en herinrichtten, kan ik uitkijken naar een zomer met bloemen in de tuin. Ik maak nu dagelijks een wandelingetje in de tuin om botten en knoppen en dergelijke te bewonderen. En te genieten van mijn eerste bloeiende krokus in de tuin. Maar gisteren was het zalig op ons terras. Jelle en Jurre kreeg ik niet binnen (heb ik eigenlijk ook niet geprobeerd). En dus heb ik, terwijl zij de traktor en het huisje en de keuken en dergelijke herontdekten, mijn tuintafel juist gezet, stoelen er rond gezet en het terras wat opgeruimd. We zijn bijna klaar voor de zomer op enkele details na. Nu duimen dat er snel ook echte bloemen in de tuin staan. Niet dat de jongens daarop wachten, want Jurre ging op de ligstoel al zonnen en vroeg al of hij water mocht om de bloemen (die er dus nog niet zijn eigenlijk) water te geven. Jelle maakte heksensoep met gras en samen gaven ze vers gras aan de kippen. En als afsluit hebben de twee jongste samen buiten gegeten! Geen enkel potje vitamines kan op tegen een dag als gisteren!

2 opmerkingen:

madammeke zei

Ja voor bloemetjes nog wat vroeg .
Als je het wenst hebben we nog wat sjeutjes van bloemen over , laat iets weten .

madammeke zei

onze kids waren ook niet weg te slaan van het mooie zonnetje