vrijdag 12 augustus 2011

Bezoekje aan kleine zus.

Gisteren zijn we dus eindelijk eens tot bij mijn zus geraakt. Met ons vijven. En we zijn met ons achten (mannen waren gaan werken) naar een hele leuke speeltuin in haar buurt geweest. Ik heb de speeltuin ooit leren kennen door mijn broer die er nog dichter bij gewoond heeft dan mijn zus nu, maar het was dus alweer jaren geleden dat ik er geweest was. En de jongens hebben gefietst, geklommen, gelopen, gepicknickt, geschommeld, gedraaid, gegleden, ... Kortom, het was een heel leuk dagje!
's Avonds kregen we dan nog hotdogs bij de meisjes thuis (tja, bij mijn zus is het omgekeerd in vergelijking met hier) en dan naar huis.
Alleen die stomme file in Brussel en die omweg in Gent had ik liever anders gezien. Maar er zijn maar twee jongens die er een beetje last van gehad hebben; de andere twee waren in dromenland.

Geen opmerkingen: