dinsdag 9 augustus 2011

Computer.

De stilte hier op de blog? Van waar komt die? Niet door mij! Maar door mijn computer. Die heeft het begeven. En nu is het wat prutsen met voorlopige oplossingen. Niet leuk. Vooral niet met al die foto's die op mijn fototoestel staan! Maar ik leef op hoop! Vandaag of morgen zou ik mijn computer (voor de tweede keer) hersteld terug moeten hebben. Duimen maar! En dan... als ik dan tijd vind... dan volgen hier een hele hoop foto's! Van uitstapjes, van onze reis, van Jelle zijn fietsprestatie, ... Niets bijzonders op zich, maar toch.

1 opmerking:

Marina zei

We zijn hier aan het breken waardoor we ook ten gepaste tijde computerproblemen hebben, of internetdieet, tof is dat niet ;0)
Nu ja uiteindelijk raakt alles altijd wel opgelost zelf met wat gezucht of gezakker en geduld, vooral veel geduld :0)