zondag 25 september 2011

Getagd.1.



Ik ben getagd door Mamarina. Dank je, Mamarina!
Het is de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf
schrijf en dan weer anderen aantik in blogland.

1. Ik moet rustig kunnen opstaan en sta dus heel bewust vroeg op zodat ik goed wakker ben tegen de tijd dat mijn jongens wakker worden.
2. Ik zei voor ik kinderen had dat ik later vier zonen wilde hebben en ik kreeg inderdaad vier zonen.
3. Ik hou eigenlijk meer van mijn kamilletheetje dan van koffie.
4. Koken op zich doe ik niet zo graag, maar desserts allerhande maak ik wel heel graag klaar.
5. Mijn vier jongens komen voor alles en iedereen. Ik ben dan ook een echte thuisblijfmama die haar dag helemaal regelt rond de activiteiten van de jongens.
6. Sinds kort doe ik een poging om te leren naaien.
7. Ik hou van sporten, maar vind (maak) er helaas te weinig tijd voor. Volleybal was mijn echte liefde, maar tennis komt aardig in de buurt. Volleybal is niet meer haalbaar met de kinderen, tennis is vrijblijvender en dus wel haalbaar.
8. Foto's vind ik heel belangrijk. Ze helpen een moment vangen waarvan je hebt genoten. Of het nu mensen zijn of landschappen... Bij het kijken naar foto's kan ik echt ook het gevoel oproepen dat ik toen had.
9. Ik lijk constant in een chaos te leven, maar hou eigenlijk van heel gestructureerde dingen. Ik ben de kampioen van de lijstjes en kan niet aan iets beginnen dat ik niet kan afmaken.
10. Gevoelig zijn zal ook wel in dit lijstje thuis horen. Het heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.

Ik tag zelf

1 opmerking:

Marina zei

We hebben inderdaad wel wat veel gemeen :0)