maandag 5 december 2011

En nu terug op zoek naar rust...

Het waren drukke tijden voor de jongens. Maar voor ons is de Sint voorbij... Gisteren nog een laatste Sintbezoek met hele mooie cadeautjes en heel veel lekkers. Maar vanaf vandaag is het weer terug de rust zoeken. Binnenkort hebben de twee grootste immers proefwerkjes. Dus even flink werken, zorgen voor heel veel rust en werkijver en dan twee weken vakantie. En in die vakantie hebben we nog volop tijd om al die cadeautjes van de Sint uit te proberen. 
Dag Sinterklaas! Tot volgend jaar! Dank je voor alle mooie cadeautjes!

2 opmerkingen:

Marina zei

Met de kerst in het verschiet zal de rust niet lang duren ;0)
Toevallig vind ik hier net nog een handleiding van een vergelijkbare tas als die die ik maakte, je kan die misschien ook eens bekijken en dan de tas maken die je makkelijkst vind.Kijk eens bij de blogs die ik volg; Creatinneling, blogpost can 10 mei 2011, Boodschappentas. Hopelijk heb je er wat aan.

de Libbrechts zei

Dank je, Marina! Ik ga het zeker bekijken en ik laat je dan het resultaat zien!