zondag 22 januari 2012

Het nieuwe project: deel 2.

Neen, geen foto, dus neen, geen goed nieuws. Ik weet ondertussen dat het naaigedeelte redelijk lukt. Maar het verpersoonlijken lukt niet. De fotoversie vraagt andere stof en die heb ik niet liggen (maar ik ga morgen toch nog eens een poging doen) en de tekstversie lukt niet omdat we de tekst niet gespiegeld krijgen. Resultaat tot nu toe: een mislukt tekstexemplaar vertrekt naar Jelle zijn klas, want uiteindelijk is het naaiwerk niet slecht, en een mislukt fotoexemplaar gaat naar Jurre zijn klas om net dezelfde reden. En ik heb nog twee genaaide versies zonder afwerking omdat Wim gaat proberen om de tekst gespiegeld te krijgen (ik weet hoe dat gaat in WordArt, maar dat staat niet op mijn computer) en ik ga dus nog een poging doen met een ander stofje om de fotoversie te laten slagen. Dus hopelijk 'Wordt Vervolgd'.

1 opmerking:

Marina zei

Leuk dat het naaien lukt, en dat spiegelschrift is wat zoeken, maar uiteindelijk leer je van je fouten en kom je er wel.