vrijdag 20 januari 2012

Nieuw projectje.

Ik ben begonnen aan een nieuw projectje. Binnenkort hebben we het verjaardagsfeest met de familie en toen we recent naar een babyborrel mochten, kreeg ik daar iets leuks in handen dat ook heel praktisch blijkt te zijn (mits een miniaanpassing). Dus, het eerste exemplaar is geknipt zodat ik het kan testen op de grootte. En dat ik kan testen of ik het effectief gemaakt krijg zonder problemen. En dit weekend probeer ik nog een tweede iets (iets wat ik nooit eerder deed, maar dat mijn zus reeds heel goed kan). Duimen maar dat ik na het weekend een niets zeggende foto kan posten van een geslaagd experiment (ja, want een duidelijke foto zou de verrassing wat vergallen, he)....

1 opmerking:

evelyne zei

Wat geheimzinnig. Een heel epistel en we weten helemaal niet waarover het gaat. Precies een echte politca. ;=)))