zondag 1 januari 2012

Onze eerste jarige van 2012.

Hij ligt nog in zijn bed.... Maar hij kreeg deze nacht al zijn zoenen en een klein pakje met een grote verjaardagskaart. Onze Willem is er 10! Ja, 10! Twee cijfers! 

Toen ik mijn vader bijna in shock hoorde gaan omdat ik 30 werd, vond ik dat grappig... Maar zelf een zoon hebben van 10 doet me precies toch ook wel al super veel. Wat gaat dat worden als hij 30 wordt ;-). 

Vandaag geen verjaardagsfeestje voor onze Willem. Dat komt nog wel. Vandaag wel nog veel lekker eten en bezoekjes en zo. Zijn 'game party' staat in onze agenda gepland, de uitnodigingen liggen klaar. En ook het feestje met de familie ligt vast. Maar 1 januari is voor die dingen toch precies geen zo'n geschikt moment.

2 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Van harte met je tiener !!

Marina zei

Hiep hiep hoera!
( ik heb een kerstkind, ook niet makkelijk om vrienden op die dag uit te nodigen :0))
En een tiener, dat is echt groot worden!