maandag 2 januari 2012

Plopsa.

Ja, ons abonnement van Plopsaland brengt ons wel eens in Plopsaland tijdens de vakanties... En dus ook vandaag. Zonder de papa, want die moet werken. En dus met de waarschuwing dat het aantal attracties waar we op kunnen beperkt zal zijn want mama kan niet en Jelle en Jurre mee nemen (mag niet) en mama laat Jelle niet graag alleen op de grond staan als ze ergens aanschuift en op zit.
MAAR... Jurre bleek groter dan 1m20, dus hij mag op heel veel dingen alleen zitten. Alleen op de vleermuizen, alleen op de draak, alleen op de supersplash, alleen op de rolschaatsen, .... En dus kon ik gewoon overal mee op met Jelle bij mij. Alleen de extra attractie buiten het domein was verboden voor Jelle en met begeleiding voor Jurre en omdat er zo super weinig volk in het park was en we dus gewoon niets moesten wachten om er op te gaan, heb ik Jelle bij Willem en Wout gelaten en ben ik er toch maar heel snel eens op gegaan met Jurre. Enige minpuntje van de dag... Wout is nog net een cm te klein om alleen op de Anubisride te gaan en dat vond hij niet zo leuk. Maar verder: een heel rustig park, met minimale wachttijden, stralende zon, flinke kindjes, ...

En ja, dan denk ik natuurlijk weer een klein beetje verder... het zal niet lang meer duren tot ze me helemaal niet meer nodig hebben om mee te gaan naar een pretpark. Als Jelle even snel groeit als Jurre, dan kan ook hij over twee jaar overal alleen op. Ik mag dus nog twee jaar mee ;-).

Geen opmerkingen: