vrijdag 17 februari 2012

Carnaval.

Tja, deze Mega Toby vroeg niet veel werk. Alleen het masker heb ik op zijn gezicht getekend.

En ook aan deze Popeye heb ik niet veel verdienste...

Deze jonge Anakin Skywalker heeft een zacht kartonnen lichtzwaard dat ik in elkaar geknutseld heb en verder heb ik in mijn oude kleren zitten snuffelen voor de jas, is het samengeknoopt met een sjaal uit de Kringloopwinkel en heeft hij bruine kleren van zichzelf er onder aan. En mijnen Jurre heeft van zichzelf het kopje haar van de jonge Anakin.

En dan hier een volwassenere uitvoering van Anakin. Zwart, bruin. De jas is van mijn mama, het bruin komt van de kringloopwinkel. Een sjaal en een bommakleed (dat je gelukkig niet veel ziet, want Willem werd al gek van het idee alleen dat hij een bommakleed aan moest).

En met vieren samen geeft dit dan een foto met deze bizarre collectie figuren samen...


Geen opmerkingen: