dinsdag 22 mei 2012

Dementie.

Gisteren kreeg ik van mijn oudste zoon een tip. Hij vindt dat ik veel aardbeien moet eten nu ik wat oud aan het worden ben, want aardbeien zorgen er voor dat je niet zo snel dement wordt.
Tja, het feit dat hij mij oud vindt, vind ik niet zo leuk, maar ik heb het eens opgezocht en het blijkt wel waar te zijn. Ze zeggen dat aardbeien hersenveroudering tegen gaan. Dus hij heeft een punt. 
O ja, voor de nieuwsgierigen die willen weten vanaf welke leeftijd je dus volgens mijnen oudsten oud bent... Ik ben 34.

5 opmerkingen:

Marina zei

Allé zeg, dan ben ik met mijn bijna 44 in de ogen van u zoon wel al heel oud(loop dan nog es met krukken ook, dat maakt het er ook niet beter op :0)) Ik ga vlug wat aardbeien eten tegen dementie.

Zaanse Zolder zei

Sodeknetters, ik mag dan wel veel aardbeien gaan eten want ik word al snel 45 haha. Gelukkig vind ik aardbeien heeeeeeeeeeeeerlijk, ik ren al om een paar bakken te halen !

Miss Creatuurtje zei

Hahahaha... hmm... en ik ben bijna 40. Ik zal ook maar een bakje gaan halen zeker? :-)

evelyne zei

Ik kweek de aarbeien zelf. Helaas laten mijn kinderen niet veel aardbeien over voor hun oude moeder.
Die zijn waarschijnlijk blij als ik zo af en toe eens wat vergeet. :=))

Zilly zei

Tja-kinderen spreken de waarheid. Dan ben ik in zijn ogen: stokoud. Zo en ik start mijn ontbijtje vandaag met een broodje met aardbeien-mmmmh. Fijne dag-xxx-Sil.