woensdag 30 mei 2012

Dit weekend mag ik naar een feestje...

... en ik zal dat doen in mijn 

ALLEREERSTE

HELEMAAL ZELF GEMAAKTE

ROK!

Ik vond een stofje waar ik helemaal weg van ben.
Ik tekende een rok die goed past over op het stofje.
En ik experimenteerde.
Met een rits.
Met een prentje er op strijken en vast naaien.
Met lintjes om het wat af te werken.


Eigenlijk is hij mij een klein beetje te groot.
En zullen ervaren naaisters er heel wat fouten in zien.
Er kunnen nog honderdduizend dingen beter.

Maar, he... Ik maakte mijn eigen rok!

4 opmerkingen:

Supermam zei

Voor de eerste keer ziet dat er geweldig uit!
Je mag er fier op zijn hoor!!!

Zaanse Zolder zei

Wees trots op je eerste rok !

Evelief zei

Ziet er goed uit! En onthou je mag altijd zien dat het handwerk is! Mijn naaisels gaan vaak gepaard met bloed,zweet en tranen! Hoe meer ik ervan geniet wanneer het eindresultaat weer zo mooi is. Je hebt je blog ook leuk opgeleukt! Kleurtjes passen mooi bij je rokje ;)

Miss Creatuurtje zei

Lijkt me geslaagd hoor, die eerste rok! Geniet ervan op dat feestje :-)