maandag 14 mei 2012

Moederdag in enkele beelden.

Vrijdag kreeg ik reeds post van Jurre.

Ontbijt op bed van de papa!

Mijnen vroegsten vogel :-).
En ja, wij hebben al schitterend isolatiebehangpapier in onze slaapkamer.
Maar met tijd komt alles goed.

Zonnebloemen in een hele mooie pot!

Een knuffel.
Willems bord staat achter ons al op de kast.

En ja, zelfs 's nachts haalt hij kattenkwaad uit: 
met een stift had hij zijn twee handjes rood gekleurd.
En in zijn versje moest hij rood zeggen en dan toont hij heel parmantig zijn handjes...

Met zoveel in bed levert uiteraard een klein gevecht op.

Jelle heeft mij getekend. 
Of er veel gelijkenis is, laat ik aan jullie over.
Hij vond het zelf vooral grappig dat hij mij blauw haar heeft gegeven, een klein oog en een groot oog, een klein oor en een groot oor.


3 opmerkingen:

Supermam zei

Zalig toch! Je hebt ervan genoten zie ik!

bijleonie zei

lijkt sprekend! als je het mij vraagt
Heerlijk he zo'n moederdag

Miss Creatuurtje zei

Genieten!!!! :-)