zondag 3 juni 2012

Achillespees.

Vrijdag bleek dat mijn zwakke plek! Tijdens een partijtje squash hoorde ik een krak en al heel snel wist ik dat mijn achillespees af was. De kinesiste die er bij kwam, zei hetzelfde en even later zei ook de dokter op spoed hetzelfde! Ik kreeg een gips want ik liet de operatie liever dichter bij huis uitvoeren. Deze ochtend afspraken gaan maken en morgenochtend ga ik dus onder het mes zoals ze dat zo leuk zeggen. Lang zal ik niet van huis zijn, maar verder dan mijn huis zal ik dan ook een tijdje niet geraken... We zullen wel zien wat dat geeft,hè.

4 opmerkingen:

Mrs Busy zei

Ai, sterkte met de operatie en beterschap!

Groet,
Mrs Busy

bijleonie zei

o, jee heel veel sterkte de komende tijd!

Marina zei

Ik duim voor je !!!

Miss Creatuurtje zei

Veel beterschap! En misschien wat meer tijd om te schrijven :-) Ik duim op de goede afloop!