vrijdag 22 juni 2012

Nieuwe 'gips'.

Ja, zo zag mijn been er dus uit voor het verwijderen van de draadjes... 
We hebben nog geen foto gemaakt sedert dat de draadjes er uit zijn.
En ik kreeg een nieuwe 'gips'.
Eentje van plastiek.
Met een rits.
Ik kreeg hem dinsdag en toen haalden ze ook de draadjes uit.
Vandaag, vrijdag, mag ik in bad.
Met niets aan mijn been.
Zal deugd doen!

En sinds dinsdag lig ik nu dus ook elke avond even met niets rond mijn been op mijn bed.
En beweeg ik mijn voet een beetje.
Nog een beetje oefenen en ik kan weer in auto rijden...
als mijn ventje daar geen veto tegen blijft vast houden :-(.

3 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Dat ziet er wel echt heeeeeeeel akelig uit !

Marina zei

Zo een gips met rits, dat is wel spectaculair, voorzichtig en jezelf goed verzorgen zodat alles goed komt, het zijn de goeie die het zeggen ;0)
En ik las dat je naailes gaat volgen, geniet ervan!

evelyne zei

Boodschap voor Wim : blijven veto stellen. Is nog veel te vroeg om in auto te rijden. Mocht je iets tegen komen met je 4 kinderen in de auto, dan zou je het jezelf nooit vergeven !