vrijdag 1 juni 2012

Schrijven...

Ja, wat een cadeautje al niet doet...
Ik kreeg dus van Mamarina een mooi tasje met daarin een opgeleukt boekje.
Een boekje om in te schrijven.
Zomaar.
Jaren aan een stuk heb ik schriftjes vol gepend.
Met versjes, met gedichtjes of gewoon dingen van mij af schrijvend.
En nu doe ik dat dus alweer jaren niet meer.
En het kan zo'n deugd doen, dat schrijven.
Niet dat ik wil dat iemand ooit in dat boekje gaat lezen want zo goed ben ik helemaal niet in dat schrijven.

En toen kreeg ik dus dat bewuste boekje.
Dat zelfs spontaan vraagt aan mij hoe het met mij gaat.
Goed, mag ik dan antwoorden.
En eigenlijk nog beter nu ik weer aan het schrijven ben :-).

1 opmerking:

Marina zei

Doen dat schrijven, vooral over de mooie kleine alledaagse dingen want die zijn juist je grote geluk.
En dromen en kleine haalbare plannen maken :-)
Ik heb altijd zo een klein boekje in de handtas, waar ik mijn plotse ingevingen in kan noteren, schetsjes maak,...
Hoe gaat het met je vandaag :-)
Het gaat vaak goed zonder dat we ons daar bewust van zijn (ondanks kleine ongemakjes)
Dus wat fijn dat het goed met je gaat :0)
Een heeel fijne dag voor jou!