maandag 13 augustus 2012

Het Atomium en Mini-Europa.

Ons allerbekende Atomium.





Zicht op Mini-Europa van uit de hoogste bol.

 En zicht op Brussel.

 Heerlijk retro!

 Ik ben er van overtuigd dat wij op zo'n trapjes mochten stappen toen we het Atomium bezochten toen we klein waren, want dit is wat zowel mijn broer, mijn zus als ik hadden als eerste herinnering aan ons bezoek aan het Atomium als kind. Nu mocht dat dus niet meer en moest alles met bredere trappen of roltrappen.

 De kinderen.

 Hier kan je blijkbaar logeren met je klas. De jongens zouden het voorstellen aan hun meesters en juffen.

 De mooiste trap waar je wel op mag (ook een roltrap dus).

 Een beeld zegt soms meer dan duizend woorden...

 Hij wou een bal pakken...

 En Jelle wou ze tillen op 1 vingertje.

 Op zoek naar een picknickplaatsje.



 En zo heb ik Wim nog niet vaak op een foto gekregen!

 Wout als viking.



 Dit vonden ze een heel geslaagde miniatuur.

 't Is een skateboard!


 Wim in Leuven...

 Jelle.

 Wout.

 En Jurre.
De drie jongste staan in de rij om zo op de foto te mogen. Willem weigert om zo op de foto te gaan.

 Maar hij wil wel heel erg graag ook in het echt naar Londen!


 Coole boot.

 En nee, de echten heeft er hier nog niemand gezien (op de papa na dan).

 En deze wil ik dan weer zeker in het echt zien!

 Samenspannen met zijn zessen om Demmy en Dagmara te laten schrikken van de vulkaanuitbarsting!


 Jelle vond de vulkaan waarschijnlijk het chiquest. Als was hij de eerste echt geschrokken toen de grond onder zijn voeten ook echt begon te trillen.

 Ik hou hem wel tegen!

 En ik duw hem omver!

 Jurre.

 Wout.

 Kijken naar de raketlancering.


 En spelen!!!!



2 opmerkingen:

Sarah zei

Geweldige foto's! Die roltrap ziet er heel cool uit.

Marina zei

Wat doen jullie toch altijd leuke dingen met de kids, geweldig!