maandag 13 augustus 2012

Mijn vakantiegevoel.




 Tja, ik zeg het wel nu en dan eens... Mijn ultieme vakantiegevoel, dat zijn mijn jongens die thuis zijn. Echt. Ik geniet ervan dat ze hier de hele dag zijn. En zo nu en dan doen we dan ook nog eens een uitstapje. Zoals dit weekend naar Brussel. 't Is te zeggen: we zijn naar het Atomium en Mini-Europa geweest. Geen van beide is echt voor de 'grote mensen', maar de jongens vonden het leuk. Al vond Willem het Atomium ook wat tegenvallen. Maar Mini-Europa was voor de jongens een hit. De foto's die je kunt nemen als rare mannetjes, de knopjes om op te drukken, de loopwedstrijd van de boef en de politieagent, de vulkaanuitbarsting, het reuzenrad, de molens, ...

1 opmerking:

Marina zei

Kinderen gelukkig, mama gelukkig, het is hier niet anders :0)