zaterdag 18 augustus 2012

Mijn vakantiegevoel!



En nu misschien grote vraagtekens?
Of toch niet?
Misschien is het bij jullie thuis al net zo.
Maar hier
krijg ik een vakantiegevoel
van kapotte wasknijpers.
Hoe dat komt?
Omdat de jongens 
dagelijks
droge handdoeken van de wasdraad trekken
om zich af te drogen na het zwemmen (spelen in dertig centimeter water),
omdat de jongens
bijna dagelijks
kampen bouwen met oude lakens 
en mijn wasknijpers gebruiken om alles op zijn plaats te houden
of gewoon omdat mijn kleinste jongen
het geregeld eens leuk vindt
om zomaar wat wasknijpers uit elkaar te prutsen.

4 opmerkingen:

Sarah zei

Ah, bij jullie krijgen ze 30 centimeter. Hier moeten ze het doen met 15 of 20. :)
Wij deden dat ook thuis, de handdoeken van de wasdraad trekken en dan in het zwembad gooien. Maar dat zou ik niet zeggen aan uw jongens. :)

Miek zei

Dan zou ik ook zeker een vakantiegevoel van wasknijpers krijgen!!

Marina zei

Ik moet lachen als ik dit lees, herkenbaar, en weetje mijn oma die kon haar was zo netjes hangen alsof het heilig was, als wij er dan aan trokken had niemand dat gedaan natuurlijk. En onmisbaar voor kamen, hoewel ik er ook op gevloekt heb als ze niet hielden en in twee braken. Leuk dat je dat je met zo iets simpel als wasknijpers zoveel kan doen ;0)

Miss Creatuurtje zei

Hahaha, ik ken dat, heb er nog maar pas een pakje nieuwe gekocht :-)