zaterdag 25 augustus 2012

Mijn vakantiegevoel.

Wel, het is iets waar ik het tot deze ochtend zelf niet van besefte dat het mij een vakantiegevoel gaf!
Deze ochtend moest ik mij klaar maken voor een voetbaltornooi van een dag.
Bye, bye vakantiegevoel.
Inderdaad.
Maar al bij al valt dat nog mee.
Tot ik door had wat het weerbericht voorspelde.
Regen en wind. Niet te warm.
En als je de dan een hele dag buiten aan de rand van een voetbalveld moet staan.
Wat haalde ik uit mijn kast?
Een jeans.
Balen!!!!!!
Ik moet vaststellen dat ik de laatste twee maanden alleen maar rokjes heb aangehad.
(En tussendoor eens een kort sportshortje, maar dat tel ik nu even niet mee.)

Rokjes, rokjes, rokjes!!!!!

Ik vond het veel erger dat ik de jeans aan moest doen dan dat ik een hele dag op een voetbalveld zou moeten staan! Van zodra ik de jeans aan deed miste ik de blote benen! 

Morgen doe ik dus gewoon weer mijn rokje aan! Dan voel ik mee weer meer in vakantiestemming!

En nu staat mijn besluit ook vast: van zodra de jongens naar school zijn, maak ik zo snel mogelijk nog een rokje voor mezelf! 

2 opmerkingen:

Marina zei

Ik heb dat met mijn teensletsen en sandalen, daar stop je ook de vakantie mee in je kast :)
Wel fijn dat je rokjes gaat maken, zo blijft de zomer nog een beetje hangen.

Miek zei

Een goed voornemen!
En laat de herfst nog maar even wegblijven!