vrijdag 17 augustus 2012

Nog een give away linkje.

Je kan er meedoen aan een give away of een swapje voorstellen. Het zijn hele mooie telefoonhoesjes!

En ook hier kan je meedoen: leuk haarlint, slofjes of hangertjes te winnen.

Hier kan je een fotokaart winnen met je lievelingsfoto uit een reeks.

Op dit blogje kun je stofjes winnen.

En ook op deze blog kan je stofjes winnen, maar van een iets groter formaat.

Hier kan je een hele leuke pennenzak winnen!

Love give away hier!

Stofje, patroon en paspel kan je hier winnen.

Nog een give away die loopt tot 1 september omdat er dan weer tijd vrij komt om iets te maken :-).

1 opmerking:

Marina zei

Kan je me eens een mailtje sturen ik heb nog wat info voor jou in verband met mijn vakantiegevoel maar vind je mailadres niet, bij mij vind je het onder contact, ik stuur je dan terug.