donderdag 20 september 2012

Een ontvangen PIF!

Ik wist dat er een pakje onderweg was...
Elke dag luisterde ik dus naar de brievenbus of die anders klonk, want ja, brieven klinken niet als PIF's natuurlijk ;-).
En vandaag ineens... BONK!
Het klonk werkelijk anders :-).
Naar de brievenbus gesneld en daar vond ik een enveloppe.
Met een zalige postzegel.
Voor de dames uit Nederland is het misschien een doodgewone, voor mij een speciale, leuke, eentje die mij op slag al vrolijk maakte.
Al heb ik geen idee waarvoor hij staat.

En dan maak je dus het pakje open en volgt er nog meer moois.
Een nog grotere glimlach op mijn snoetje :-).


Een leuke kaart en twee pakjes!


Uit het ene pakje kwam een heel mooi fotolijstje.


En uit het andere een prachtig beursje!


Dank je wel, Talitha!!!!

4 opmerkingen:

Marina zei

Ik hou ook van de 'bonk' post, envelopjes met net iets meer swong, of die net iets anders aanvoelen of zelf ruiken, mooie griefjes heb je gekregen :)

Carlak en Marte zei

haha, ja het is een heel fijn bijverschijnsel van bloggen, dan krijg je veel vaker toffe post dan voordat je blogger was!

Lief en Mooi zei

Wat leuk dit bericht, ik word er blij van. Het pakje is maar liefst een week onderweg geweest maar het is gelukkig aangekomen:-) Fijn dat het in je smaak valt.
X Talitha

Zaanse Zolder zei

Dat heeft Talitha toch maar even mooi gemaakt voor jou, echt heel leuk !