zaterdag 1 september 2012

Mijn vakantiegevoel: Finale!






Dit schitterende initiatief kwam van een schitterende dame.
Ik deed er met heel veel plezier aan mee en hoop dat jullie mee het vakantiegevoel kregen.
Ik las super graag het vakantiegevoel bij de andere deelnemende dames (lijst terug te vinden bij dezelfde schitterende dame).

En als klap op de vuurpijl mochten we post krijgen!!!!

Ik kreeg post van deze dame.
De enveloppe zag er al super uit!

En er zat een heel mooi zelf gemaakt kaartje in!

Dank je wel!

Ik hoop op een tweede editie ;-)!

2 opmerkingen:

Marina zei

Zo mooi en lief!!! Als er nog liefhebbers zijn dan gaan we volgend jaar terug het beste uit die twee maanden halen en heerlijk genieten, stel je voor dat we dan twee maanden goed weer hebben :)

Katja (@Yane) zei

Graag gedaan!
Het was inderdaad heel erg leuk en voor mij part mag er heel zeker een 2de editie volgen....