woensdag 19 september 2012

Naailes 3.

We hebben dus inderdaad op een stofje genaaid. Gewoon recht door. Lijntjes. En stoppen en beginnen, dat hebben we ook geleerd. Opstrijken van een klein recht stofje moesten we ook doen. Maar we hebben ook de afmetingen gekregen voor de stof die we nodig hebben om onze tas te maken. En volgende week tekenen we het patroon van de tas (en dat is iets echt nieuws voor mij). Het nieuwe dat ik tot nu toe geleerd heb? Het symbool voor stofvouw en het symbool voor draadrichting plus de uitleg over hoe de draadrichting moet liggen om bijvoorbeeld de delen van een broek te gaan knippen.

3 opmerkingen:

Sarah zei

Daarom was ik een aantal jaar geleden dus gestopt met naailes, dat gaat naar mijn gevoel allemaal veel te traag. :)
Ik ben eens benieuwd wat voor tas jullie gaan maken.

Katja (@Yane) zei

Leuk! Ben al benieuwd naar je tas....

Miss Creatuurtje zei

Ohla, spannend! Ik volg mee :-)