woensdag 5 september 2012

Oef...

Het is even naar adem happen zo aan het begin van een nieuw schooljaar.
Druk qua tijdsindeling.
Dat is zeker.
En dus is het even lopen om weer gewoon te kunnen gaan.

Plots is er dan een dag zoals gisteren.

Een zoon met buikpijn.
Naar de winkel om 'aansterkvoedsel' voor de zonen die precies ook even naar adem happen.
Een ontmoeting met een 'oude' kennis van de familie waarmee ik een heus gesprek heb.
Een ontmoeting met een 'oude' vriendin die ik jaren niet gezien heb. Een leuk, warme ontmoeting.
Een pakje in de brievenbus vinden, geheel onverwacht, gevuld met allemaal heel toepasselijke spulletjes.
Een zoon van school moeten halen omdat hij echt ziek is.
Vier zonen heel enthousiast zien worden bij het zien van de leuke spulletjes.
Een nieuwe dame ontmoeten die ik nu wekelijks zal zien.
Rommel, rommel, rommel. Opruimen wordt als overbodig gezien.
Het bij elkaar zoeken van het materiaal voor mijn naailessen.
Naar de dokter met de zieke zoon (geen erg, trouwens).
Een ontmoeting met de mama van drie 'oude' vriendinnen. Weer een warm, aangenaam, echt gesprek.
Een ontmoeting met een 'oude' collega/vriend van de familie. Weer een heel aangenaam, warm contact!

Ik heb genoten van mijn dag, ondanks het feit dat ik niets gewandeld heb, maar constant gelopen heb van het ene naar het andere. Maar ik ben ook echt doodop!

Vandaag begon precies toch iets rustiger... Oef!

5 opmerkingen:

Sarah zei

Dat was nogal een dagje seg. Hopelijk vandaag wat rustiger.

Marina zei

Hopelijk 'loopt' het snel iets makkelijker en zijn de zonen vlug weer de oude, en tank maar lekker bij op zijn tijd, vooral genieten van de mooie momenten en de leuke ontmoetingen, binnen een paar weken zit gelukkig de routine er weer in.

Zaanse Zolder zei

Vandaag dan even rustig aan zonder heen en weer gesjees. En beterschap met je knul.

evelyne zei

Een echte babbeldag gisteren. Vol ontmoetingen met oude bekendend. Maar dat vind jij natuurlijk superleuk. Dan was jouw dag toch niet zo stil zonder de jongens.

Miek zei

Zo, zeker een drukke dag! Hopelijk gaat het al beter met je zoon!