woensdag 26 september 2012

Scholenveldloop.












Ja, dan komt de L.O.'er in mij naar boven... Mijn jongens lopen goed, maar niet voor de eerste plaats. En ik ben een hevig supporter... Al ben ik echt al heel blij dat ze alle drie hun afstand gewoon mooi uitlopen in de eerste helft van de bende. En voor wie toch echt de resultaten wil weten: ik denk dat Willem zevende was, Wout negende (we dachten elfde, maar op de foto's afgaande lijkt het negende te zijn) en Jurre elfde. Drie jongens die nooit crossen lopen en daar niet voor trainen. Maar voetballen helpt hen natuurlijk wel :-). En op klasniveau was Willem de tweede van zijn klas, Wout ook en Jurre de eerste.

2 opmerkingen:

Marina zei

Tof dat ze zo sportief zijn, ik supporter mee :)

memelonie zei

hier heeft Raya vrijdag veldloop... als ze het helemaal uitloopt ben ik al een supertrotse mama! Proficiat aan de jongens!