zaterdag 6 oktober 2012

Wat maakte ik voor de herfstswap?

Een beetje van alles. Labels, kaartjes, een tashanger, een zakje en iets wat me meer tijd kostte dan ik had ingeschat. Dunne draad, dus dunne naalden, dus smalle rijen. Maar ik vond hem geslaagd. En ik ben blij dat Lies dat blijkbaar ook vond. Dit werd dus  Een lichte herfstkol met drie knoopjes er op als afwerking. Eenvoudig, maar daar hou ik wel van.


En nu hopen dat deze ook af raakt... Liefst tegen de verjaardag van mijn ventje over een tiental dagen... Ik begon er vorig jaar voor nieuwjaar aan en wou hem toen geven als nieuwjaarscadeau, misschien lukt het als verjaardagscadeau ;-).


3 opmerkingen:

Miek zei

Hij is leuk! En even hard doorwerken, dan heb je straks ook een leuk cadeau te geven!:-)

Dreamstuff zei

Wat een schitterende spullen heb je allemaal gemaakt! Je hebt Lies echt blij gemaakt. Bedankt voor je deelname!

Marina zei

Knap, lijkt me heerlijk om te krijgen!